Urinvägsinfektion

Japp, jag hade urinvägsinfektion så nu ska jag käka penicillin 3gånger om dagen i 5dagar.
Det känns redan mycket bättre så jag kommer gå till jobbet i morgon.
Jag försökte även kontakta syon på hersby gymnasium ang min vuxenutbildning i höst men hon var på semester och tillbaka den 9augusti, hoppas verkligen att det inte är försent då eftersom det tar ett tag med alla papper,
men utbildningen börjar ju inte förren i oktober och ansöktningstiden har ju inte gått ut än så det borde vara lugnt.

Pissväder är det här i stockholm också,

nu ska jag lägga mig och läsa lite, fastnat för boken Aldrig mera fri skriven av sara Blædel.
sen ska jag fortsätta leta lägenhet/rum.

Vet du någon som hyr ut sin lägenhet i stockholm? KONTAKTA MIG!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0