Bra laura, bra!

Jag har under veckan funderat på varför det varit så slappt i skolan,
närvaro uppgiften va endast 4uppgifter.
Jag klickade runt mig lite på min inloggnings sida och får upp massa saker som skulle gjorts den här veckan!
Jag upptäcker även att jag har delprov 1 i morgon!
Som tur är är kapitel 1 negativa tal och bråk, det tycker jag är lätt! Det är inte heller några uppgifter som ska skickas in till läraren...
Så i morgon ska jag alltså göra mitt första matte prov och jag har 4timmar på mig.

Jag som va sugen på att gå till Opium ikväll, men skolan går före och i morgon är det helg:)

 


Comment
Postat av: Jeanette

Oj! Vilken tur att du hittade det nu i sista stund iallafall. Lycka till på provet!!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt god fortsättning på det nya året!

2010-01-08 @ 13:28:44
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0