Det hade varit värt att lägga ut en euro extra!

66cent för vin, det må vara billigt men det smakar fan råttpiss!
Jag måste köpt fel vin, det kan inte varit det här jag drack sist, eller har jag blivit kräsen?
nästa gång ska jag köpa Viña del mar, det är värt att betala 1euro extra för att slippa dricka råttpiss.

Nu ska jag fortsätta sminka mig och lyssna på james blunt,
det på minner mig om K. Vi lyssnade alltid på det när jag hälsade på han i barcelona :)
 
"And maybe someday we will meet,
And maybe talk, and not just speak."

Fina minnen men det tillhör det förflutna!


Btw, ska på anställning intervju på George payne i morgon ,
 en irländsk bar. ska vara där 19.30
Får se hur det går :)

Men ikväll är det förfest hos mario som gäller och sen utgång


Jag och Johanna på George Payne


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0