gaaaalet

Igår kväll va galet!
Jag tappade bort Kike och sen tappade jag bort Johanna. Mario tappade vi bort redan på shoko.
Istället va det någon slemmig schweizare som höll mig sällskap och söp mig under bordet.
Fick syn på kike och trodde att han kom till min räddning, men icke...
han skulle hem och dom hade ingen plats i bilen.. hm.
sen skickar han ett sms om att han vill prata om nånting, andra helgen i rad som han gör så nu, varför inte bara ringa och säga vad han vill? jag fattar nada..
Hur som helst, den där slemiga schweizaren va trots allt trevlig och skulle skjutsa mig hem, jag kommer inte ihåg så mycket men har ett svagt minne av att det va en vinglig färd på en gammal 50-tals moppe,
han stannade moppen någonstans, gud vet vart, antagligen utanför hans port...
han ville ha sex, jag ville inte, jag gick där ifrån, jag visste inte vart jag va eller i vilken riktning jag skulle gå,
till slut hittar jag en taxichaffis som skjutsar hem mig gratis, thank u so much, du kan hitta snälla människor även här! Efter många om och men är jag hemma, några sekunder senare kommer johanna in genom dörren,
båda är hemma, oskadda men med lite minnesluckor...

klockan är snart två och jag är helt död,
seriöst, jag känner mig mer död en levande,
Det smakar skit i käften och jag luktar säkert illa,
duschen får bli my next mission.

19.30 ska jag på jobb intervju, men tills dess ska jag nog vara återställd.


Comment
Postat av: SAM

åh vilken snäll taxichaffis! det var ju tur att du kom hem oskadd.

jag ska åka till nicaragua för att bli bra på spanska ;)

2010-01-10 @ 22:07:45
URL: http://ninjafiona.blogspot.com

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0