Ge mig ett täcke, jag gör vad som helst!

Finns det något värre än att frysa? Vakna tusen gånger på nätterna för att man fryser? Just nu fryser jag så mycket så att jag har ont i hela kroppen,
ja jag vet vad ni tänker : sluta klaga du är i spanien, du ska bara veta hur kallt det är i sverige. Men nu sover iallafall med varma täcken.
Just nu är min största önskan att få ett varmt täcke i födelsedags present, presenten får helst komma i förskott! Spanjorer vet nog inte hur man isolerar hus, Jag sover med kläder + fleecefilt.
Det är inte bara det att man fryser, man bjuds även på en dunderförkylning, halsont och hosta.

Nu har jag fått beklaga mig lite :) Det känns inte bättre och jag fryser fortfarande lika mycket...

Comment
Postat av: Christer

Sova sked vettu:)

2010-01-07 @ 20:37:28

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0