Ingen rubrik

Precis käkat kyckling wook och glott på American pie the book of love, ingen film jag rekomenderar.

Ska strax hoppa in i duschen och sen ska jag och johanna gå ut och gå innan de blir mörkt.
Det är röd dag här (är det de hemma också?), så allt är stängt så vet inte vad vi ska hitta på riktigt.

Jag har inte blivit van vid tanken att jag faktiskt bor här.
Nu har det gått en vecka och det kändes som att jag skulle åka hem idag,
men det skulle jag självklart inte :)

Ang. mina studier såg jag till min förvåning att studietakten edast är 75% så de kommer bli 1700kr mindre i månaden, men jag kommer klara mig iaf men ska försöka få ett extrajobb iallafall.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0