Tjäna pengar på dina intressen?

Klart att man kan tjäna pengar på sina intressen,
som jag skrev igår har jag och Johanna börjat jobba som club promoters för Roxy och Broadbar,
igår kväll fick jag även ett sms från K och han undrar om jag vill jobba för dem och shoko på tisdagar också.
Vi ska diskutera det mer i eftermiddag när vi tar en fika,
Jag har frågat flera  gånger ifall han kan hjälpa mig att få in en fot men han har inte kunnat hjälpa mig.

Är han rädd att jag och Johanna ska konkurera ut honom? Haha ;)


Men det här ska bli kul, kommer dock vända på dygnet men smällar man får ta.
Nu gäller det att sprida "Lauras list" och ragga nya "vänner".

Och nej jag kommer inte tjäna stora pengar på de här, iallafall inte på en gång.
Allt handlar om att bygga upp ett socialtnätverk och göra sig själv synlig!
"hellre ökänd and okänd"




Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0