Vakna upp brevid autobahn?

Något som jag helt och hållet glömt bort, eller kanske till och med förträngt är hur högljudd ochtraffikerad stad barcelona är. Husen är jätte dåligt isolerade och det la jag verkligen märke till idag,
för det första vaknade jag av att jag frös och för det andra att det lät som att den förbannade sopbilen åkte precis brevid örat på mig, stundvis lät de även som att jag somnat brevid autobahn eller något liknande.

Jag hade ställt klockan på 10 för att plugga, me vaknade redan 8.30 så de va lika bra att sätta igång,
så nu är jag klar med dagens uppgifter :)

När johanna har vaknat ska jag släpa med henne till IKEA, jag måste köpa ett täcke!
Det får kosta vad det kosta vill, jag är tröttt på att frysa och va förkyld.

Sen ska jag även försöka införskaffa mig ett par öronproppar!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0