Back in grums

kom hem till mami klockan 18, va tvungen att lämna bilen eftersom det strax blir körförbud på den och jag har inget behov av bil i sthlm.
Käkat god middag och sänkt många bira :)
Skulle egentligen bara hit och lämna bilen sen ta tåget till sthlm men åker med La familia till skara sommarland i morgon och är där tills på fredag. Sen fredag kväll tar jag tåget till sthlm för att jobba lördag morgon.
sms:at lite med M och han ska tydligen med C till karlstad på torsdag, men jag är i skara då så det var lite synd.

Nu ska jag glo på film, tror däremot att jag kommer somna ganska snabbt,
ögoninflamationen som jag har åkt på är iaf bättre.

Nu hoppas jag på kanon väder de närmaste dagarna!
kommer bli ännu sämre bloggat, eventuellt att jag bloggar lite från mobilen.


natti natti

Comment
Postat av: Erina Tomasson

Vet du än när du går på semester? Har börjat kolla på lite resor och kan ju vara bra och veta datum på ett ungefär. Förrästen skulle det vara ok om tommy hänger på, han vill gärna med. Dock tror han inte att han kommer ha råd iofs så chansen är väll inte så stor att han kommer iväg. men ifall det kommer fram pengar för han, han fyller ju år till veckan och hans farmor och farfar är ju väldigt generösa vad det gäller presenter till honom eftersom tommy är deras enda barnbarn...

2010-07-08 @ 20:22:44
URL: http://www.metrobloggen.se/minlya

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0