FAN OCKSÅ!

Min lön har inte kommit in på kontot!
Jag trodde lönen skulle komma den 27:e som vanligt men när dom sa på jobbet att det är löningsdag den 25:e vart jag superglad eftersom det skulle innebära att jag kunde gå ut ikväll (första lediga helgen på evigheter).
Men nu när jag kollar kontot så är det tomt.. Ingen lön där inte. FAN också! Var sjukt taggad att gå ut och ta ett glas med frida ikväll, måste messa henne men väntar tills klockan blivit lite mer iallafall..

Förresten, hur fan kommer det sig att det är 15grader i stockholm?! det är ju för fan Juli snart augusti,
är vintern redan påväg?

Comment
Postat av: Erina Tomasson

Tur att man har en varm semester att se fram emot...

2010-07-24 @ 12:21:20
URL: http://www.metrobloggen.se/minlya

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0