Underbar dag med Lina :)

Igår efter jobbet mötte jag upp Lina i strömkajen, så traskade vi bort till T.G.I Friday och tog ett par öl i solen :)
Efter det mötte vi upp Linas kompis och drog till grönan, vart inte så många åk för de stängde redan klockan 22 men vi hade kul iaf.
Det var underbart att få träffa Lina efter alla månader, allt var som vanligt. (förutom att jag för en gång skull var brunare än henne ;P )
Man skulle kunna tro att vi inte varit ifrån varandra så länge.
Hade velat ta lite kort men min mobil dog precis innan jag skulle ta kort på min vackra Lina.
Hur som helst, tack Lina för en underbart mysig dag igår!
Synd att du ska åka till Gotland över sommaren, kommer sakna dig!


Comment
Postat av: erina tomasson

neger brun förmodligen eftersom du bott i Barcelona, jag lär ju se ut so ett lik bredvid dig. haha! Nejdå så blek är jag väll inte, eller jo jag tycker det. Man blir ju lätt blind för färgen man har när man ser sig själv varje dag... men grekland och olja kommer göra susen. okej solskyddsfaktor 30 i ansiktet är fan ett måste för mig. ansiktet kan inte bli brunt så äre bara.



Hoppas du haft en bra dag.

Eller det läste jag ju iofs att du hafft :p

2010-07-13 @ 18:39:02
URL: http://www.metrobloggen.se/minlya

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0