Återfuktning

Någonting som jag iallafall har lärt mig det är att när jag väl bränt mig måste huden återfuktas!
Nu har jag smörjt in mig från topp till tå flera gånger. Jag brukar ha tur så att det röda över går till brunt,
hoppas jag har den turen nu också :)
Tänkte ha en rödklänning i morgon så om inte annat så lär jag matcha den.

Måste säga att det är fruktansvärt rörigt på mitt jobb.
Skulle gå kvällsintro idag (gå brevid för att lära mig), när jag kommer till jobbet säger min chef
att "x är sjuk och att vi får  inte in någon vikarie vilket innebar att vi skippar din intro så det är bara att kasta sig in i arbetet. "
Eftersom jag är så proffsig så gick det utmärkt iallafall ;)


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0