Ge mig ett jobb!


Jag söker massa jobb och jag kan inte påstå att jag är kräsen, hallå?!
jag har till och med sökt ett jobb som diskare!
otålig är jag också, jag skickade iväg de flesta av mina jobbansökningar igår och
än så länge är det tyst i både telefonen och inboxen.
Jag vill ha svar nu, och allra helst vill jag ha ett jobb nu!
Studierna är slut nästa fredag vilket betyder, inga mer pengar från csn.

"PRISA GUD HÄR KOMMER SKATTEÅTERBÄRINGEN"
Skattepengarna trillade precis in på kontot
 men dom räcker ju inte hur länge som helst.
Jag börjar få lite smått panik nu.



Jag är iallafall klar med dagens pluggande, det känns bra.
Sen att det är massa annat gällande pluggandet som inte känns så bra det skiter vi i för stunden.

Comment
Postat av: vietnamese loempia

fy. jag ska också bara leva på min skatteåterbäring när jag är i barcelona. får sälja som fan annars blir det HEM!

2010-06-10 @ 13:34:55
URL: http://begindedagmeteenlach.blogspot.com

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0