Hole-in-one


Heidi och Linda igår när vi va påväg till krogen le golf på värmdö.


Personskada, det är ju det jag alltid sagt. Det är inte nyttigt med golf.

Men vi tog en runda på golfbanan innan vi kom fram

(don't even ask)


När vi kom till Le Golf var det inte så mycket folk (vi var ganska tidiga).
Första personen vi fick syn på där inne var "Arga snickaren", måste säga att
han är hetare i verkligheten än på tv (eller så hade det med promillehalten att göra).
Det droppade in ganska mycket folk under kvällen. Vanligaste öppningsfrasen var "spelar du golf?"
inte så konstigt kanske på en golfklubb...
Någon kostymnisse från swedbank bjöd oss på drinkar (tack swedbank),
dock va han inte lika trevlig när han sprutade skumpa i hela mitt ansikte!
Hur många gånger ska jag säga de? sluta spruta skumpa och drick upp den istället!
Och det svider förbannat mycket att få skumpa i ögat!
Vi hamnade även på efterfest någonstans
(ingen aning om vart, inte för att jag va för full utan för att mitt lokalsinne suger.)

Nu är jag trött, måste försöka sova snart,
ska till V-haninge och passa lillbrorsan Jesper i morgon :)


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0