Letar/söker jobb

Sitter och kikar på lite jobbsajter. Jag vet inte riktigt vart jag vill bo så jag har sökt på lite olika ställen.
Än så länge har jag sökt jobb i Norge, Danmark, Brasilien och Malta.
Norge och danmark, jag vet, inget drömresemål direkt men lönerna är betydligt bättre så jag anser att det kan vara värt att jobba ihop lite pengar först och sen resa vidare.
Hur som helst, jag har inget jobb nu, mina studier är snart slut (om jag klarar dom) så jag vill ha lite olika möjligheter att välja mellan. Varför försöker jag förklara mig för? Det är ju trots allt ingen annan som har med att göra vart jag väljer att jobba.

Nu måste jag ta tag i pluggandet, jobbsökandet får vänta.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0