Midsommarfirande



Igår firade jag midsommar med Micke & Linda.
Vi dansade runt stången och sedan åkte vi hem till Linda & Micke och käkade en god middag.
Det bjöds på grillade kyckling klubbor, oxfilé, sallad, potatis och chokladtårta till efterätt.
Kvällen avslutades med fotbollsmatchen mellan Spanien och Chile,
vi satt nere vid mälaren och kollade på matchen som visades med projektor.
Jag och linda verkade va dom enda som höll på spanien.




Just de! Vi fick för oss att vi skulle prata engelska hela tiden också,
Micke skulle säga "när jag var liten lespade jag" vilket blev "When I was young I had lesbians in my mouth!"
Jag och linda låg dubbelvikta av skratt.
Sen kommer nästa kommentar "the chicken are running in the foliopaper"
han försökte förklara att kycklingarna rinner i foliepappret. Jag hoppas verkligen inte att kycklingen springer i foliepappret! Haha :)

tack för en trevlig kväll med många skratt !


Comment
Postat av: Erina Tomasson

Den där Micke är ju lika bra på engelska som jag är :D haha. Svengelska brukar det bli eller så kommer det inte fram ett enda ord. Så Grekland du + jag = du får stå för engelskan :D

2010-06-27 @ 16:19:32
URL: http://www.metrobloggen.se/minlya

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0