Min chef gör allt för att jag ska få in lite extra stålar :)

Idag på jobbet satte vi ihop mitt sommarschema,
jag har än så länge bara gått dag introduktion vilket innebär att jag bara kan arbeta dagtid.
För att få ihop flera timmar behöver jag även kvällsintroduktion.
Vi lyckades klämma in min intro på torsdag kväll vilket innebär att jag hinner bli "självgående" och kan ta kvällspasset på söndag!
Jag ska alltså jobba dag+kväll på söndag, 7.30-22.15 många timmar men det är storhelg vilket betyder pengar pengar pengar! Det var jag själv som bad om att få ta kvällen också så det är kanon att jag hann få in en introdag på så kort varsel, min chef är bra! Jag förstår inte att ingen annan timmis ville ta kvällspasset!
Midsommarafton är på fredag så det är ju ingen big deal att jobba söndagen! Men tur för mig att ingen annan ville, dubbelt med pengar till mig :)
Det funkar att köra heldagar om man inte gör det jämt,
det tuffaste blir att orka upp och jobba måndag morgon.

Just nu försöker jag komma underfund med vad jag ska göra på midsommarafton. Ingen verkar veta någonting (som vanligt). Jag har inga höga förväntningar, skulle tycka att de va nice att bara dra ihop ett gäng och grilla...
Får se vad som händer, Linda och micke skulle grilla iaf så kommer jag inte på något så joinar jag dom.

I morgon är jag ledig, fan va skönt!
Det ända som jag måste göra är att åka in på ett möte mellan 14-15 på jobbet.
Hoppas vädret blir lika kanon i morgon som det varit idag!

Nu är det dags att glo på film, tänkte göra ett nytt försök att se I could never be your woman,
Varit så trött de 2senaste dagarna så jag har somnat ifrån den.

Hur ser era midsommarplaner?

btw, ni är ca 100st som läser min blogg men ingen kommenterar...



Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0