"Everything will be okey in the end, if not, it's not the end..."

... som vanligt är det mycket tankar i mitt huvud som snurrar runt,
jag skulle behöva ett usb minne och lagra alla obegripliga tankar på.
Ibland känns det som att det är samma tankar som snurrar om och om igen,
nyss dök tex K upp i mina tankar, först vart jag glad, sen vart jag ledsen, och sen förrvirrad.
Just med K är det mycket blandade känslor. Jag trodde faktiskt att det var "slut-tänkt" på honom men jag hade visst fel... igen.
Sen är det mycket tankar gällande framtiden; jobb, boende osv.
vill jag verkligen va i sverige ett tag? vill jag tillbaka till barcelona? vill jag någon annanstans?
Nu är det f-n dags att stanna upp, jag måste stanna upp och försöka ta tag i mig själv!
Vad f-n är det jag vill göra? vad vill jag uppnå, ärligt talat? Jag flackar runt utan mål och jag måste säga att jag själv börjar till och med bli trött på de.. eller nej (jag verkar visst aldrig tröttna), men jag är trött på alla tankar som cirkulerar i min skalle, att inte veta vad jag vill göra mig galen. Stannar jag bara upp, tar en sak i taget så tror, jag säger inte att jag vet, men jag tror att det kommer bli bra. Om inte annat så kommer det nog bli jävligt bra i slutändan.

Nu är det nog dags att lägga sig, innan jag skriver massa mer trams som ni ska behöva läsa...
jag förstår knappt mina egna tankar och det känns ännu snurrigare när jag försöker skriva ner dom.
Jag lägger helt enkelt ner.


God natt!


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0