nästa resemål: Grekland

Suttit och kikat lite på resor, näste resemål blir grekland! 1 eller 2veckor.
vet dock inte vart ännu, har du något tips kanske?
Så nu ska jag försöka plocka så mycket extrapass som möjligt och spara ihop pengar!
Erina sa att hon var sugen på att hänga med, det skulle vara jättekul!


Btw, chippen ringde mig förut och dom behöver extrapersonal på någon marknad i skåne.
Så på torsdag åker jag dit och jobbar, kommer hem på söndag. Som tur är kör Meijer!
Brukar alltid bli ett par tusen för några dagars jobb.
Lägligt till min kommande utlandsresa.

Comment
Postat av: Erina Tomasson

Jag är MER än sugen på att hänga med, bara du hör av dig så drar vi. Grekland är ju precis vad jag också vill åka till, fast egentligen spelar det ingen roll. Grekland, Turkiet, Cypern, Tunisien. Kroatien... bara det finns sol, värme, vatten och partyyyyyy :D



Ang bröllop så är det mest jag som bestämt datum, tycker att våran 8 års dag känns som ett perfekt datum då det inträffar 12-12-12. Det är ju lixom sista chansen för att få ett datum som är lika, för sen kommer år 2013 och det finns ju ingen 13:e månad. men vi får väll se om han friar eller inte innan 2012. Annars så är ju 2012 ett skottår så då är det jag som ska fria. :D

2010-06-27 @ 16:16:31
URL: http://www.metrobloggen.se/minlya

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0