Nykter helg

Igår åkte jag till pappa i västerhaninge och var barnvakt åt min bror Jesper,
Eftersom det va så dåligt väder var vi bara hemma och spelade monopol och tvspel.
På eftermiddagen/kvällen åkte vi till farmor och farfar och åt en underbart god middag :)

Eftermiddagen åkte jag till Hökarängen och umgicks med Lena.
Jag skulle ju upp och jobba idag så kunde inte gå ut och festa.
I vissa lägen är gravid tjejkompisar perfekta :)

Idag har jag jobbat, har gått jätte bra men just nu är jag jävligt trött!
Ska jobba i morgon också så försöker komma på vad jag ska underhålla mig själv med.
Det lutar åt soffläge och film.
Jobbar i morgon, måndag och på tisdag vad jag vet än så länge...
Första hela nyktra helgen på länge :) däremot var jag ju ute i onsdags istället.



Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0