snart sambo

Papprena till skatteverket är ifyllda, ska bara lägga dom på lådan.
Så snart är jag sambo med Ricardo på riktigt haha.
Har även fyllt i en intresseanmälan till lidingös bostadshotell,
måste ha ett eget boende och hoppas kunna få något där tillsvidare.
Pytte små lägenheter och ett riktigt "ungkarls hotell" men låg hyra och nära till jobbet.
Plus att jag är allergisk mot ricardos katter så kan inte bo här hur länge som helst.
Det här blir nog bra :)

Imorgon är min sista introduktionsdag på jobbet, sen hoppas jag på att få mitt schema!
men min chef verkar lite snurrig, jag är även registrerad i vikariebanken så kan lägga mig tillgänglig där.
Har tagit ett extrapass på Söndag. Det är ju storhelg vilket betyder mera pengar!
Jag ville egentligen inte jobba midsommar helgen men midsommarafton är på fredag så det gör inget för mig att jobba söndag. Ska försöka ta Måndag,tisdag, onsdag också så att lönen som jag får i Juli inte blir allt för dålig.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0