trött i fötterna...

Nu har jag precis avslutat ett 14timmars pass på jobbet. Money money money!
grundlön+90kr extra/timme
nu när det är röd dag! Kommer bli bra på lönekontot.
Tyvärr har jag inte gjort så många timmar i Juni, men borde bli en helt okej lön iaf.
Ska ju ner till skåne på torsdag och dra in lite extra stålar så dom går direkt till semesterkassan.

Erina är också sjukt sugen på att åka till grekland (eller någon annanstans). Hon kan tänka sig precis samma resemål som jag :) Grekland lockar mest, men finns det billiga bra resor till tex. turkiet, cypern, tunisien eller kroatien kan jag absolut tänka mig att åka dit.


Btw, gladiatorsandaler är inte dom optimala skorna för 14timmars arbete.

Konstigt nog är jag inte ett dugg trött, nu ska jag glo på film!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0