Vart tog den svenska sommaren vägen?

Ja just de, det är ju regnigt väder som är den svenska sommaren!

Idag fick jag veta att jag ska på anställningsintervju i Haninge,
det är tyvärr inget heltidsjobb utan varannan helg + exra vid behov inom hemtjänsten.
Just nu har jag inget jobb så det är ju bättre än inget.
Intervjun är iallafall på måndag klockan 10 så jag åker till stockholm på söndag.
Får jag jobbet så bosätter jag mig hos pappa och anna-karin till och början med.
Frågan är vart jag ska sova? Jag får väl dela rum med min 8åriga lillebror Jesper.
Han är där varann helg så varannan helg får jag väl hålla mig borta.
Det löser sig nog.

Nu hoppas jag bara att bilen går igenom besiktningen i morgon,
får inte glömma att sätta på mig den korta kjolen ;)


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0