Dolor de cabeza

Jag pluggar, pluggar och pluggar.
Jag rent ut sagt drunknar i skolarbete!
Det känns som att hur mycket jag än kämpar så tar jag mig inte upp till vattenytan.



Huvudet håller på att explodera trots värktabletter och mycket vatten.

Religionen B är piss svår, går rent ut sagt åt helvete! (jag tyckte om religion...de va då de.)
Engelska B är det ända som är kul men är mycket som ska göras även där.
Matte B är jätte svår.
Webdesign A har jag kört fast på, måste be min lärare om hjälp.
Rättskunskapen har inte börjat än, men den är säkert inte jätte lätt den heller.

Den 11Juni ska allt vara klart! Absolut senast den 30Juni.
Klarar jag inte det här så blir det inga utlandsstudier och då går mitt liv under!
Jag orkar inte med Komvux i höst också. Jag vill inte!

Jag försöker samla energi till att orka, men när jag inte fattar någonting så stänger min hjärna av,
hur mycket jag än försöker förstå!

Fan också! fan också! fan också!



Comment
Postat av: Helen Holmberg

Hejsan

Vad undrar du över i religion b? Var ett tag sen nu, men kan ju titta på mina papper ;) Så kanske jag minns.. / Hälsningar Helen

2010-05-20 @ 00:43:27
URL: http://helenholmberg.se/
Postat av: Anonym

Åh det är så det är alltså, när du inte fattar så stänger din hjärna av, den verkar vara av hela tiden, hahaha! Dunsta för fan

2010-05-23 @ 16:54:37
Postat av: Anonym

det är ju jättelätta ämnen :)

2010-05-23 @ 21:13:21
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0