I just don't know what to do with myself

Nu har jag pluggat i flera timmar, hjärnan värker och det känns som att trots att jag skickat massa uppgifter till lärarna så tar det liksom aldrig slut.

Sen är det tusen andra tankar som snurrar i mitt huvud,
jag hatar att sitta själv, det är då alla tankar kommer.

(Mamma, du som tycker jag ändrar mig hela tiden om vad jag vill göra kan sluta läsa här).

vad ska jag göra med mitt liv?
vart vill jag bo? vad vill jag göra?

Får svar i veckan om jag får jobbet i Portugal, vill jag ens jobba som säljare?
Eller är det bättre att åka till Södra spanien och plugga Spanska?
Tänk om jag inte trivs lika bra som i Barcelona?

Jaja, vi får se om jag ens får jobbet så får vi se då hur jag gör.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0