I'm in pain!

Paintballen va skit kul! Fram tills sista ronden!
Reglerna ändrades och blev man träffad behövde man inte gå ut,
den med högst smärtgräns vinner och det var bara att mata skott.
Jag gick ut först! Mikael, johan och robert hittade mig och matade på skott tills jag skrek
"jag ger upp".  "Det gjorde fruktansvärt ont och nu har jag röda märken över hela kroppen.

Vanligtvis går man ut efter första träffen och när alla utom en är utskjutna börjar man om!

Eftersom jag är halvt som halvt mörbultad så klarar jag inte av att sova,
jag vill inte hålla henrik vaken så nu sitter jag här...
ska snart glo på nått kasst tv program och hoppas på att somna snart.

I morgon måste jag göra ett nytt försök och försöka få tag på SYON...
känns lönlöst men jag måste ha tag i henne.
Hon verkar inte veta hur man svarar i telefonen eller kollar mailen!

Fick precis reda på att Johanna inte lyckats få med sig mina grejer så nu hoppas jag verkligen att jag får ett jobb så jag kan shoppa nya grejer!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0