Religionskunskap

Sitter nu och arbetar med Religionen,
såg att i morgon ska jag göra ett studiebesök! Jag ska besöka svenska kyrkan och sedan får jag välja själv någon annan ur världsreligionerna... snällt att bli förvarnad dagen innan! och det finns väl ingen annan än svenska kyrkan här i grums? Får se hur jag ska lösa det här.
Måste även ringa Carola syon, för inloggningsuppgifterna hon gav mig funkar inte.
Typiskt, alltid är det någonting som ska krångla.

För övrigt vet jag inte vad som händer, försöker få tag i en Matte bok så jag ska slippe köpa en men det ser mörkt ut.. Ska ner till Åsfjärden i morgon så ska prata med läraren där. I värsta fall får jag väl köpa en (igen).

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0