"Some people dream of success, others make it happen."

Trodde min engelska skulle börja klockan 9 men när jag kom dit upptäcker jag att jag fått fel tid av syon.
Engelskan börjar klockan 10! Har nog aldrig hänt att jag har varit i skolan en timme för tidigt ;D
Hur som helst, Läraren va jätte trevlig men jag kunde inte sätta igång med pluggandet för att syon har inte fixat min inloggning! Jag var inte ens registrerad i skolan. Självklart ska alltid nånting krångla! Men har matte Kl. 14 så vi skulle försöka fixa allting då...
Pratade med csn och dom har inte fått uppgifter från skolan heller så hon skulle skicka hem något papper som måste fyllas i...

Blir mycket pluggande nu,
På 5veckor ska jag vara klar med

Engelska B 9kapitel inkl. 9prov
Matte B Plugga ut boken 3prov + inlämningsuppgift
Religion B
Rättskundskap A
Webdesign A

Det här blir tufft, men klarar jag det här så har jag äntligen mitt slutbetyg i juni och slipper tänka mer på det sen. Så nu vet ni varför jag inte kommer vara speciellt social de kommande veckorna!


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0