tänk om...

Tänk om Grums vore en förort till Barcelona, va bra det hade varit!
Det känns jätte bra att vara hemma, träffat Henrik och allt är underbart. Nu vill jag bara hitta ett jobb.
Men, jag saknar stranden i Barcelona, nattklubbarna och massa andra små saker.
Jag vet att det är helt omöjligt att Grums skulle kunna va en förort till Barcelona MEN Om det hade varit så hade det varit helt underbart =)
Eller om alla nära och kära ville precis som mig så kunde jag tagit med mig alla ut i världen :)
Hoppas på att få ett jobb snart! För jag och Henrik är sugna på att ta en resa, 2veckor i sommar. Bättre än ingenting iaf.

du ligger där i solen under palmer
och tänker säkert inte på mej
och din hud blir varm och brun
och ditt vin
det är säkert sött som socker

men längtar du hem nån gång
när tiden blir för lång
när vattnet blir för varmt för att svalka
eller när drinken blir så lång
att du tappar sista orken
så kom ihåg att jag sa:
- ”det är här hemma du hör hemma!”

Den här låten tyckte henrik påminde om mig,
jag gillar att resa men han tycker att de är hemma jag hör hemma.
Min hälsning med per Gessle


Comment
Postat av: Carro

Vore det inte för praktiken så skulle jag ha följt med dig för att vakta på henne...

Och grattis till nya kärleken! Det är du värd :)

2010-05-03 @ 21:18:49

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0