Tänker tillbaka...

Jag kollar gamla bilder och drömmer mig tillbaka...
Det finns många stunder som har varit bra, andra bättre.
Men den här veckan är den bästa i mitt liv, hittills, for real!
När jag ser det här blir jag ännu mer sugen på att åka på semester!
Inte flytta, utan semester!
(jag kommer självklart flytta någonstans också,
men en varm och skön solsemester lockar mest just nu.)

Oktober/November 2009


Många trevliga middagar på mysiga restauranger,
(jag har nog aldrig provat så många olika sorters mat under så kort tid.)
Kike visade mig även dom mysigaste barerna.


På nätterna ägnade vi oss åt det här istället :)
många nattklubbskvällar och på tok för många drinkar, men vilken underbar vecka!


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0