things going forward

Har äntligen fått tag i syon :) whoho!
I morgon klockan tio ska vi ha ett möte, och äntligen blir det lite ordning på studierna.
Som det ser ut nu ska jag börja med matte b (igen) så snart som möjligt så jag blir klar med det till sommaren.
kursen är på 100% vilket kommer innebära 200% studier för min del eftersom jag påbörjar religionen på Måndag.
Men det ska nog gå bra.

Fan fan fan! Jag kom precis på att jag åker på att köpa en ny matte B bok!
Den jag köpte i vintras är kvar i spanien, fan också!
Får se om jag kan få tag i en begagnad någonstans. Hur du en så hojta till!

Idag har jag inte så mycket planerat, skulle träffat madde men hon har blivit sjuk så istället ska jag med Maria till forshaga vid fem på Oriflame möte.
Ska börja sälja för dom igen, har katalogerna här och de va superbra priser på hudvårds produkter och make up.
Så är du intresserad av att kika i katalogerna eller börja sälja själv så kontakta mig.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0