At work

Måste säga att det känns sjukt bra att vara tillbaka på jobbet :)
Åkte hit med mina glasögon (eftersom jag INTE får använda linserna ännu).
Alla på jobbet bara skrattar åt mig och säger " du byter look varje vecka, först blond, sen mörk, sen mörk med ljusa slingor och nu glasögon, what's next?"
Tanterna frågar om jag är ny tills jag tagit av mig glasögonen så dom kan känna igen mig, ett tag fick jag även förklara att jag brukade vara blond för att dom ska komma ihåg mig.
Jag har fyra arbetsdagar till i rad inbokade den här veckan som det ser ut nu. Hoppas på att de blir mer!
6pass på en månad är ju inte mycket att hurra för. Men det ska nog inte vara några problem att plocka fler pass.

Konstig känsla de här att man kan bli så glad av att vara på jobbet,
slipper tänka på allt runt omkring också.

Men trots att jag älskar mitt jobb (ja jag älskar faktiskt mitt jobb) så ska det bli väldigt skönt att komma igång med pluggandet, jag ska kontakta en studievägledare o se om det inte går att smygstarta lite ;)

Just de, innan jag glömmer de!
Jag önskar mig en stor resväska i julklapp.
Bäst att notera de i bloggen så jag inte glömmer bort de!
Och har jag tur kanske tomten är en av mina kära bloggläsare.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0