Det börja dåligt, sen blev det bra och sen dåligt igen...

Börja med att jag skulle få min älskade tapas på la flauta,
la flauta var stängt! allt va nästan stängt...
vi hittade en annan tapas restaurang som var helt okej.
Beställde in lite tapas och en flaska vin,
det satt några italienska läkare brevid oss som började prata, och även norpa vårat vin.
Det slutade med att dom beställde in nytt vin åt oss (mycket bättre och godare vin dessutom) och sen betalade dom hela våran nota! haha man tackar, när vi kom ut så spöregnade det!
Vi sprang över vägen in på Roxy, där va dett dött så vi tog en taxi till Broadbar istället
och drack gratis drinkar med Kike och Pedro.
Drog till Horta och antingen tappade jag min mobil in the de lis house eller så ligger den i taxi jäveln som vi tog tillbaka till hotellet. Taxi ifrån Horta till carrer de princessa är dyrt!
Är ni förvånade att jag tappat mobilen? Nope misstänkte de...
jaja får se om den kommer tillbaka eller inte... har ju alltid min skrutt telefon hemma som reserv.
Åh jag älskar min slarvighet, och min plånbok också!

Snälla tomten ge mig en ny mobil och gör så att jag inte är lika slarvig!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0