Jesus jump on me!

Jag och lena har fördrivit tiden med att spela hjärter online,
det var ett jesus freak som började skriva i chatten så vi slutade spela och diskuterade jesus istället.
Vi hade väldigt delade meningar.

Mitt nickname: slarva











I don't know what to say...this was soooo funny!

Jag är ju inte troende för fem öre och det är så kul att något jesus freak försöker hjärntvätta mig och påstå att "You're beginning to ask your self if you're wrong or right?" va fan, haha!
och hela den här grejen "jump on me jesus?" va fan ska det betyda? Jag måste säga att jag fick mig ett gott skratt trots att denna kvinna påstog att jag var djävulens påfund och att jag är en väldigt satanistisk person.
(HELA KONVERSATIONEN ÄR INTE MED). Hon höll på att flippa ur när hon frågade om jag ville komma till himlen och jag svarade "No i have a great time here on earth." Hon tyckte synd om mina föräldrar som hade fått djävulen själv till dotter... det kanske förklarar varför jag var så hemsk som tonåring ;)

Kanske är någon som tar illa upp för att jag inte tar det här på allvar, men snälla?
man kan inte tvinga på alla att tro på jesus. Vill jag inte öppna mina ögon och ta till någon i mitt hjärta som jag anser inte existerar så gör jag inte det! punkt slut.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0