Motorcykel och sitges

Idag på dagen åkte jag och carlos med motorcykel till sitges.
Jättekul att få och lite hoj och se komma utanför barcelona.
Sitges ligger ca 40min utanför bara.
Jätte lugn och mysig stad, strålande sol men tyvärr va det jätte blåsigt.
Aldrig varit i sitges förut så de va kul!

Har inga kort att visa eftersom jag glömde kameran i sverige och sumpade e mobilen här om dagen.
Min 19euros telefon har ingen kamera !

Nu ska jag och frida möta upp Mario,
vi ska äta middag på salamanca i barceloneta.

Ikväll blir det eventuellt broadbar/bikini.

Jag har världens fetaste ögoninflamation så får se om jag kör på en lins eller glasögon.
känner jag mig själv blir det nog en lins.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0