Sorry mami, men jag kunde inte låta bli

Mamma: Nu när du får en bra lön och inte ska ut och resa på ett tag så kan du ju spara undan lite pengar.
Jag: Absolut, det ska jag göra.

Idag skrev erina till mig på facebook att det fanns en resa till hurghada i egypten för 998:- 7dagar med hotell.
Jag kunde inte motstå den!
På torsdag åker jag och Erina till egypten!
Äntligen får jag åka på min första resa utan för europa!

Resan var så jävla billig så de hade varit idiotiskt att inte åka!
Dock flyger vi ifrån VISBY! men båtbiljetterna är bokade, 392:- ToR
Erina får besöka 3nya platser ;) stockholm, visby och egypten hihi.




Comment
Postat av: erina

som jag sa: detta kommer bli en händelserik dag/vecka... ojoj.



Jag ska sitta på tåg 3timmar till stockholm, sen ska vi ta spårvagn till nynäshamn, sen båten över till visby. där ska vi försöka hitta nånstans vi kan vila ut oss på några timmar. sen taxi eller om vi går dom 3km till flygplatsen. flyga i 5 timmar. sen är det samma visa hem igen, fast då får jag iallafall sova ut hos dig och ta tåget hem till karlstad dagen efter vi landar. Puuuh jag blir trött bara jag tänker på det.



och du som fråga vart resan går ifrån och jag svarar visby, och det skulle ju inte funka. men vi löste det så jävla bra och inte blev det speciallt dyrt heller. billigare än en sista minuten från arlanda.

2010-11-28 @ 00:54:32
URL: http://www.metrobloggen.se/minlya
Postat av: erina

Förrästen mamma Laura - Ska din dotter lägga undan pengar, måste hon hålla sig borta från mig. Jag är nog den mest rese sugna människan i världen, och en resa för 998 kan man inte säga nej till oavsett om man reser ifrån visby. sagt och gjort. väääärme.

2010-11-28 @ 00:57:43
URL: http://www.metrobloggen.se/minlya
Postat av: Sari

ni e unga o bör resa så mye ni bara hinner:) ha en riktigt skön semester

2010-11-28 @ 21:03:48

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0