Tankarna tar aldrig slut

dom bara snurrar runt.
Det ända jag vill är att hitta ett jobb i spanien, sätta mig på nästa plan och njuta av underbara barcelona.
Men nej, jag kommer inte göra det.
Jag ska hålla mig här i sverige, jobba, komma igång med studierna osv.
Allra helst skulle jag vilja börja plugga nu faktiskt.
Är galet motiverad och tror att det kommer bli jätte kul!

Jag har feber, ett knallrött öga och mår i övrigt allmänt piss just nu.
Ingen lust alls att vara social och vill egentligen bara dra täcket över huvudet och aldrig mer visa mig.
Höstdepp som smyger sig på? delade känslor inför bcn/sthlm osv osv.
Mycket på en gång helt enkelt. hur mkt klarar hjärnan av? Och framför allt, hur mycket klarar ett hjärta?
Jag har ont i hjärtat, till och från gör det så ont så jag tror att jag ska få hjärtattack (for real).
Aldrig upplevt den här känslan och hoppas att den inte kommer vara långvarig.
Vill aldrig mer må så här.




Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0