“The doors we open and close each day decide the lives we live.”

Nu har jag pratat med K, det känns lite bättre.
Svårt att uttrycka sig ordentligt på facebook chatten men fick iallafall svar på min viktigaste fråga
och det var ifall han menade allt som han sa i barcelona, och det gjorde han.
Det känns bra, han vet vad jag känner, för en gång skull har jag inte hållt känslorna inom mig utan chansade och sa precis vad jag tyckte och kände (Det gjorde jag redan i barcelona). Tror det är de som kallas följa sitt hjärta.
Jag vet att han har en tuff period i sitt liv nu, han ska åka till Peru i 1½månad nu och rensa sina tankar.
och han behöver tid för sig själv.
Jag ger honom den tid han behöver så får vi se vad som händer när han är tillbaka.

Jag har också mycket saker att reda ut, det är inte bara packa och dra,
måste få allt runt omkring att fungera.
 
Måste även tacka Lina och Johanna för att ni finns här för mig,
Johanna vet hela kike situationen, hon har varit med nästan ifrån början.
Lina är min bästa vän som alltid ger mig dom bästa råden.
hade jag fått mitt simkort hade jag även ringt min underbara mamma som alltid har så kloka råd.

Har även pratat med G, det va verkligen inte lätt.
Vi skulle inte kunnat ses förren på onsdag och när han börja ställe frågor om barcelona så kunde jag inte hålla mig från att berätta. Känns inge schysst att berätta via internet men det känns även väldigt taskigt att gå runt att låtsas som ingenting. Vi var inte tillsammans, vilket han gjort väldigt klart för mig, men ändå svårt att avsluta något man har med någon. Men vi dejta i flera månader utan att komma någon vart, vi stog och stampade på ett och samma ställe. men nu är det som det är, jag hade inte kunnat fortsätta för att jag är inte närvarande känslomässigt, mina känslor och tankar är hos K så vad skulle jag ha gjort? Anyway, Now it's done... jag känner mig som ett monster. Men jag har inte samvete att vara med honom när jag egentligen vill vara med någon annan...

Det är inget som säger att allt är enkelt nu, att poff så blir det jag och K.
Men han är kärlekene i mitt liv och den chansen slänger jag inte bort.
Jag trodde inte mina känslor för honom skulle vara så starka efter 7månader,
men jag hade fel. Väldigt fel.


Comment
Postat av: mamma

du e så klok min dotter och ärlighet varar alltid då tänker jag på G. och dig

2010-11-16 @ 08:24:38

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0