Idag har jag varit ledig :D

Trots det gick jag upp kl. 8.30 va tvungen att traska bort till en privathyresvärd för att hämta en ansökningsblanket, får hoppas att det är lite enklare att få en lägenhet via deras interna bostadskö.

Jag har även varit hos optikern och konstaterat att jag verkligen är ett blindstyre.
Skulle beställa mina glasögon idag men eftersom jag inte har 3500 att punga ut så tänkte jag ta det på delbetalning, som vanligt så ska det alltid krävas fastanställning. Typiskt, glasögonen får vänta ett par veckor.
Men har jag klarat mig utan sen i 7an så klarar jag mig nog ett tag till.
Kommer ju bara använda dom när jag är hemma, annars har jag ju linserna.

Nu är jag ledig tills på fredag, får se om jag blir inbokad nånting.
Har sagt att jag kan jobba hela helgen iaf, då blir det tredje helgen i rad, money money money.

Massa saker som skulle fixas idag som jag har totalt glömt bort så får ta tag i de i morgon,
måste ringa lönekontoret så att jag kan få min 3senaste lönespecifikationer eftersom dom inte skickat ut dom,
vart fan skulle jag ringa mer? har glömt bort de igen.. det var ju typiskt.
Jo just de! ska få tag i studievägledaren på vuxenutbildningen.

Nu ska jag kika på lite kurser som jag ska läsa i vinter (om det inte finns några restplatser nu i höst)

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0