Mästerkocken har varit i farten

Nu har jag precis gjort matlådor för resten av veckan,
pannbiffar med gräddsås och massa sallad.
Är trött på potatis, ris och pasta så tog ingenting utav de!

2kvällar kvar som det ser ut nu sen vet jag inte hur det ser ut på jobbfronten.
Skulle vilja åka till pappa någon dag också, försökte få tag i han igår men dom svara inte,
kanske kan åka dit på tisdag ifall dom inte har något annat för sig.

Försöker komma på den perfekta presenten till G också, han fyller ju 30år i november så någonting måste jag ju komma på... Kom gärna med förslag!

Just de, håller på att sluta röka nu också, en gång för alla! (hoppas jag).
Önska mig lycka till, vi kan säga att det här är rökfri dag 1.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0