same mistake

Som så många gånger förr har jag nu ångrat mig och vill inte längre vara brunett...
Hur länge har jag varit de? 3-4veckor kanske.
Jag vet att många tycker att jag passar bättre i brunt och jag har fått tusentals komplimanger ifrån vänner,kollegor osv om hur fin jag är i håret, men vet ni vad? Jag trivs inte med det och vill därför ha tillbaka mitt blonda hår. Jag vet dock inte om det är värt att börja exprimentera med det för jag vill ju inte förstöra mitt hår.
Det tåls att tänka på lite...






Från blond och brun till brunhårig och blek?
fel fel fel...
Något måste göras.

När ska jag lära mig att jag inte trivs som brunett?
Den här gången tänkte jag som så många gånger förr
"jag kommer inte ångra mig den här gången".


Förresten, 4dagen utan cigg!


Comment
Postat av: erina tomasson

Jag åkte till affären idag med bestämda steg i affären gick jag till hårfärgerna. Skulle precis ta en kastanjebrun/mahogney hårfärg, men så stog det runt i skallen och det blev en campangne färg istället. Så nu har jag färgat hela håret i campagne färg så att utväxten skulle försvinna och hela håret skulle vara i en och samma färg och imorgon ska jag lägga i blonda slingor i två omgångar.



Är jävligt nöjd över min vändning nu efteråt för jag kunde lika gärna ha suttit här nu i brunt hår men är fortfarande blond tack och lov. FDör jag är precis som du när man färgar mörk, även ifall man pasar i det så är det blonda det enda rätt om man van vid det och som i mitt fall så är jag ju näst intill kritvit gråhårig som min egna färg.

2010-10-22 @ 00:18:09
URL: http://www.metrobloggen.se/minlya

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0