Are you ready to party?

Nu är sminket fixat och eftersom det är svinkallt ute så kör jag på Jeans o tröja,
slänger på mig mina högaklackar så blir det kanon.
(tar med ett par låga skor i väskan).

Sminket gick fort som vanligt men håret tog desto längre tid,
försökte få det så som Erina stylade mitt hår nere i grekland,
jag lyckades till slut men det tog mycket längre tid!


(frisyren erina gjorde)

vanligtvis när jag har uppsatt hår ligger det helt slickat vilket jag inte gillar!
Men nu när erina har lärt mig hur jag ska göra så slipper jag ha utsläppt varje gång jag går ut :)
en klar fördel när man ska ut och dansa!

Nu är det bara hålla tummarna på att arbetspolarna inte blir för packade ikväll så att vi blir kvar på ön,
jag vill till clandestino ikväll!


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0