En kort dag vart en lång dag

Jag åkte till jobbet i morse förberedd på att jobba till 12.
Jag va lite bitter för att jag har så lång resväg och tyckte det var lite lite med så få timmar.
Som tur var behövde dom mer personal efter lunch så kunde jobba till 16 iaf :)

Kom även på att det var idag jag skulle ha min första salsalektion kl. 18
Fanns ingen chans att jag skulle hinna hem innan så jag åkte direkt till La isla där lektionen skulle vara.
Salsan var jätte rolig, mest samma hela tiden för att vi måste lära oss alla grundsteg ordentligt för att kunna gå vidare. min kordination är inte det bästa så jag trasslade in mina fötter ett ex antal gånger, men man kan ju inte vara bäst på något från början. Jag kommer fortsätta gå om jag så ska gå nybörjarkursen flera gånger.
Jag vart nog lite extra nervös eftersom det var Guillermo som var lärare, stegen och kordinationen funka hyffsat bra när vi övade själva, men sen fick jag dansa med honom i mitten (inför alla) och då vart jag supernervös!
Det var tyvärr bara 4killar+ Guillermo och typ 15tjejer så vi dansade inte så mkt i par.
Nu har jag precis klivit innanför dörren jag är nerfrusen och skulle gärna flyga ner till värmen redan nu!
Men ska istället gå och lägga mig så jag orkar upp till jobbet i morgon.




Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0