Idag är ingen bra dag...

Pissväder. Idag skulle men kunna säga att jag vaknade på fel sida.
Pissdag, pissväder...allt är dåligt just nu.

Började med att jag hade svårt att somna igår, somnade kanske vid ett tiden.
Klockan fyra började Lindas kattj-vel att jama och höll på tills jag gick upp vid 6!
Jag gillar inte katter, och ännu mindre nu. usch!

Var supertrött hela vägen till jobbet och det spöregnade! (det gör det fortfarande)
Trodde att jag skulle piggna till när jag väl började jobba men jag har varit som en zombie med sprängande huvudvärk hela dagen!

Nu är jag även vrålhungrig! Linda håller på att laga mat så det är bara att vänta tills hon är klar.


Usch vill inte vara här i kylan!
Någon som kan tänka sig att kidnappa mig till ett varmt land?


Comment
Postat av: Rumsrena jag

Jaha oj var det du :p fick för mig att det var tommy eftersom han kom på vad stället hette...

2010-09-14 @ 19:51:32
URL: http://www.metrobloggen.se/minlya

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0