Ingen motivation

Dåligt med motivation till att blogga. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Jag jobbar ju mest.

"Idag jobbar jag" "idag e jag ledig och trött".
Nä, inte så intressant. Det kommer helt enkelt någon inlägg lite då och då när jag själv känner för de, mitt mål är inte att bli en "storbloggare" utan jag vill bara ventilera skallen lite.
Konstigt de här, när jag jobbar mycket blir jag trött och när jag är ledig så är jag trött.
Kan därför lika gärna jobba och tjäna pengar eftersom jag är konstant trött.

JAg söker nu även ett till jobb, ja ETT till! 
Jag vill verkligen komma iväg till mexico men då måste det rulla in mer pengar på kontot.
Hade man bott hemma fortfarande så hade det inte varit några problem, men nu gör jag inte de.
Min hosta som jag fick i grekland har fortfarande inte försvunnit,
trots att jag druckit den svindyra medicinen som jag köpte i grekland.
Grekisk medicin är skit, till och med mojito botade min hosta bättre än deras sk. hostmedicin,
annat är det med spansk medicin, jaja, nu är jag inte i spanien så det är ju rätt oviktigt.

Nu ska jag fortsätta söka jobb,lägenhet etc.
Back to work på torsdag om dom inte ringer tidigare.
Btw, måste lämna in min mobil på lagning :( den startar inte, men så fort jag tar ut simkortet så startar den.
Mycket skumt.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0