Inte ens 24timmar

jag har inte befunnit mig i sverige i 24timmar än och jag kollar redan på nästa resemål.
Jag vill helst åka nu, men får nog vänta till at least december.
så nu gäller de att boka in så mkt arbetspass som möjligt, jobba tills jag kräks och jobba lite till.
I december är det många ställen som det är påtok för kallt på,
vi tänkte först på egypten, dagtemp 20 natt temp 13 INTE OKEJ.
Därför går egypten bort, Thailand är alltid ett alternativ, dock feting dyrt i december.
Jag är även grymt sugen på Kalifornien men det skulle gå loss på 20papp för 14dagar så ska jag dit måste jag komma på ett betydligt billigare alternativ. Hur som helst, bara att jobba på och när pengarna sitter på kontot så får vi ser vart det bär av.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0