ansökt om nya studier

Nu har jag gjort en ny ansökan till komvux.
Massa krångel nu.. blä.
Jag har iaf ansökt till hälsa och friskvårds programmet, det som jag ville gå från början men inte kom in på.
Det håller på en termin och varje kurs är på 10veckor så då borde jag palla att jobba samtidigt.
Jag får helt enkelt få det att funka! Måste ju bli klar nångång.
Ska söka lite jobb idag också, för bemannigscentralen hör inte av sig värst ofta längre.

Det suger att inte få nått studiemedel men men så kan de va.

ska ta tag i min hotelluppgift också, det är den sista sen är det bara provet kvar :)
då har jag iaf en kursavsklarad så all den här tiden har inte gått till spillo iaf.
tur att man inte beställt all kurslitteratur ännu!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0