Inlämningsuppgifter

Mina första inlämningsuppgifter i skolan har redan kommit,
kanske borde sätta mig och plugga lite redan ikväll.

I hotell A ska jag beskriva ett hotell och ett vandrarhem,
hur många rum dom har, storleken på rummen, vad dom har för service på hotellet/vandrarhemmet osv.
Jag ska även beskriva vad som är skillnaden mellan hotell och vandrarhem.

Det ska jag nog klara av :)

I programhantering A ska jag göra om ett textdokument,
ändra stil, göra indrag, fet och kursiv stil osv.
Såpass kunnig är jag inom word så det borde inte heller vara några problem.
Det verkar även som att jag klarar mig utan boken nu i början..
va lite smått orolig eftersom bokus inte har skickat mina böcker ännu!


Önska mig lycka till.

Comment
Postat av: mami

jag önskar dig all lycka men det vet du min älskade pltt. Glöm bara inte att boka restaurang... Jag kommer bo på Kungsbron Hotel.

2011-01-10 @ 15:51:06

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0