BAKIS.SE

Igår följde jag med Kim och Angelica till Puma, hon hade inflyttningsfest/födelsedagsfest.
Det var mycke trevligt folk och det dracks en hel del vin.
Lite för mycket känner jag idag.
Jag vaknade upp imorse o trodde att jag hade tappat bort mitt visakort och körkort och smink.
Angelica ringde mig precis och det visade sig att hon har dem,
vart mitt borttappade smink är vet jag dock inte. Typiskt att jag spärrat visakortet.

Som tur e har jag lite kontanter på mig, så jag kan köpa lite käk.
Mitt kylskåp är tomt, hade tänkt storhandla men får ta de imorgon istället efter att jag har knatat till banken och plockat ut lite kontanter.

I övrigt så är formen inte så bra, 
bakisfrossa, mår illa och har ont i huvudet..
Hur kan jag utsätta min kropp för vin när jag vet att jag inte har några huvudvärkstabletter hemma?
Lika klantig varje gång.
Och för ovanlighetensskull så pussas jag med tjejer när jag är full. 

Är jag lesbisk i mitt undermedvetna? HAHA!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0