ser framemot att åka "hem"

Jag ser fram emot att åka hem till Grums, 
ibland känner jag inte alls för det, men nu känns det bra.
Det är så många jag saknar och bara måste få träffa! 

Det jag saknar mest när jag bor i stockholm är att det är så långt till alla, 
en timmes resväg och jag saknar att bara kunna knata över till grannen och snacka skit en stund och sen knata hem. Här måste allt planeras flera dagar i förväg för att alla är så upptagna med sitt eget. 

Lina saknar jag så jag tror jag dör, henne skulle jag vilja ha närmare mig och jag skulle vilja kunna träffa henne betydligt oftare än vad jag gör. men vi båda har fullt upp med vårat och det är bara att finna sig i det. Det är fantastiskt de gånger vi ses istället :) 

Jag saknar mina och Vickys vinkvällar bestående av massa skvaller! :) 
Bara kunna kila över gatan och avnjuta ett glasvin och snacka om allt mellan himmel och jord. 
Det bara måste bli av nu när jag åker "hem". 

Umgås med grabbarna saknar jag också, det blir aldrig tråkigt när man umgås med dom. 

Jag måste ju självklart träffa Jennifer när jag kommer hem också! Hon ska ju dessutom få en liten knodd nu i april! Hennes mage är enorm av de jag sett på bilderna! 

Erina vill jag träffa också, det har jag inte gjort sen vi va i Egypten! Usch va tiden går fort! 
Som det ser ut nu får jag även med mig henne till stockholm i ett par dagar. 

Sen ska de självklart bli underbart att träffa familjen också, 
dom saknar jag massor! hem och avnjuta mammas mat. 
saknar att inte kunna bjuda in mig själv på middag :p hihi. 
Sen måste jag ju hem och retas lite med min bror och mysa med vovsingen. 

Det jag vill komma fram till är väl att det känns väldigt bra att åka hem! 
Hörde även att de ska va 14+ i grums på onsdag och det vill man ju inte missa ;)
Nu ska jag försöka sova, klockan är snart halv tre och jag måste upp tidigt och ringa vuxenutbildningen!
Natti natti

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0